środa, 9 marca 2011

Ogólnopolska wystawa Motocykli i Skuterów, Warszawa 2011

No to krótka fotorelacja z W-wy, szkoda że tak daleko, i wizja jazdy powrotnej zmuszała nas do ograniczenia czasu spędzonego w W-wie... bo można by zrobić dużo więcej fajnych fotek.

Szersza relacja tekstowa znajduje się na stronie współtowarzyszki wyjazdu do Warszawy ;) pod adresem http://saveyourlife.blox.pl/html polecam wszystkim miłośnikom jednośladów tego bloga ;)

Fotorelacja mojego autorstwa z imprezy znalazła się również na stronie Radia Gra pod adresem
http://torun.gra.fm/fotorelacje/5547/ogolnopolska-wystawa-motocykli-i-skuterow

Znalazłem 2 kółka dla siebie :) Yamaha Midnight Star :) na zdjęciu 950`tka, jednak po przejrzeniu danych technicznych 950`tka ma podobne osiągi jak moje Virago 535, zatem lepiej celować w wersje 1300 :)







Ciekawe rozwiązanie - przyczepa na trajkę, o dziwo rzekomo kat. B wystarczy aby ciągnąć takie cudo (nawet nie potrzeba E do B) :)




Z quada już można zrobić wszystko, na zdjęciu zamiatarka sprzegnięta z quadem, a są również bardziej rolne urządzenia (spryskiwacze zasiewacze itp)







A to jakiś chiński quadzik 250 ccm, z napędem na jedną oś, więc żeby dał rade na śniegu... mamy z tyłu gąsienice

A tu rzut z boku... gąsienica, pług... i odśnieżanko :)Kto ma najlepszy skuter w mieście? Sidney tyy, Sidney tyyyy, jaki to skuter model i typ? SUZUKI BURGMAN EXECUTIVE... jaka pojemność i ile ma mocy? 650 55 koni :) czy ktoś w tym mieście mnie dogoni? niee sidney nikt Cię nie dogoni :)

Kto nie wie o co mi chodzi z wpisem powyżej odsyłam na youtube`a :)





Brak komentarzy: